piątek, 12 kwietnia 2013

Metamorfoza karolinnaaa2222

Hejka!
Już z samego rana mamm dla was metamorfozę karolinnaaa2222 ponieważ prosiła mnie o to wczoraj,a ja nie mogłam,bo jestem chora i dziennie musiałam odpisywać zeszyty to chciałam ją bardzo przeprosić.Dodaję metkę teraz i mam nadzieję,że Ci się spodoba. ^.^


Przed: Nawet nwm co powiedzieć,bo masz wszystko ładnie,prosto i modnie,nie mam żadnych zastrzeżeń,bo twoja dollka wygląda olśniewająco,ale cuż to metka więc coś musiałam poprawić.













Po: Ja dodałam kolczyki z HB,które ładnie pasują do makijażu.Makijaż pomieszałam z odcieniami różu,fioletu,pamarańczu i żółci.Zmieniłam też włosy,które bardzo mi się podobają,ale są dopiero od 58 levelu,a ja mam dopiero 49 :( Mam nadzieję,że metka Ci się spodoba :)











Podoba wam się?
Komentujcie!

Brak komentarzy: