sobota, 13 kwietnia 2013

UWAGA OSZUSTKA !

                                                                 UWAGA!
Proszę o przeczytanie tego postu,ponieważ jest bardzo ważny. Dzisiaj 13.04.2013 roku zapytałam się anna1234viva czy ma coś do sprzedania z mojej wishlist.Ona powiedziała,że ma różowy i szary blezer i brązowe platformy i zaproponowała mi zamianę z czarnych platform na różowy i szary blezer i brązowe platformy.Ja nie zastanawiając się długo zgodziłam się,bo to była naprawdę kusząca propozycja.Gdy obydwie miałyśmy wystawiać w bazarku rzeczy ja wystawiłam,a ona nie i ja szybko wycofałam,całe szczęście,że zdążyłam wycofać przed ich kupnem.Jak wycofałam platformy to napisałam do anna1234viva dlaczego ona nie wystawiła rzeczy na sprzedaż,wtedy namnie najechała,że tak powiem i zaczęła mnie wyzywać od "ZŁODZIEJEK",:OSZUSTEK" itd. i mówiła,że to ja chciałam ją oszukać i ona wystawiła te rzeczy,a ja nie.Potem zaproponowałam jej,że jak ona naprawdę wystawi te rzeczy i ja to zobaczę,że ona je wystawiła to mogę jej dać do tych platform bandamke,ponieważ bardzo mi na tych rzeczach zależało i chciałam je bardzo dostać.I kolejny raz zaczęła mnie wyzywać i rzucać hasłami : "Tak Ci zależy na tych ciuchach,że chcesz mnie oszuać" itd. ja chciałam się tylko uczciwie wymienić z nią,bo te platformy mi się już znudzły,a ona zaczęła mnie wyzywać.Ja napisałam jej jeszcze wcześiej,że mam mi pokazać te rzeczy w panorama room,ale ona powiedziała,że ich nie pokaże,bo inni będą do niej pisać czy im nie sprzeda tych rzeczy i ja jej napisałam,że jak ich nie chce pokazać to ich pewnie nie ma i że wiedziałam,że chce mnie oszukać.Po tym jak mnie wyzywała to przestałam się do niej odzywać i wtedy napisała:
-Odgapię od Ciebie make up 
i fryzure
Dowód:











Ja jej wtedy napisałam,że jeżeli chce wyglądać tak jak ja to musi kupić sobie tą fryzurę i kupić cienie do powiek.Żeby się już z nią nie kłócić to zablokowałam ją.Teraz mam spokój.Jeżeli pisałaby do was o takie różne rzeczy to wiadomo,że jej NIE UAJNIE,bo ona jest oszustką! Proszę was bardzo zgłaszajcie ją do administratorów,żeby nie była coraz więcej takich przypadków!

Dziękuję za uwagę i pozdrawiam
XxXMarcelaXxX :)




Brak komentarzy: